Delmål!

Något jag gillar är att sätta mål och göra planeringar, det får pluggandet att flyta på så mycket bättre. (OBS dom måste följas då också ;-)) 
Uppskattar verkligen att våra lärare checkar av precis allting på en sida som kallas "Framsteg". Då känner jag att det faktiskt går framåt. 
I helgen har jag varit i fjällen och åkt skidor så nu gäller det att jobba ikapp lite...Ska bara finslipa lite på nästa inlämning och skicka in den idag. Den handlar om varför olika etiska koder och konventioner behövs i vården. 
 
Skön avkopplande helg <3
 
 


Kommentarer

Vilken bra sida det låter som :) Jag sätter också upp delmål, och "deadlines" när jag senast måste va klar med mina sammanfattningar t.ex. ibland är det jobbigt att hålla och det är lätt att man skjuter upp det men man tackar sig själv i efterhand om man gjort allt i tid:)

Vi har också mål och framsteg som ser exakt likadant ut :D himla bra tycker jag!


Kom ihåg






Trackback