Första seminariet

Vart lite frånvarande märker jag haha...Har pluggat på som en tok för att hänga med i farten! Har varit riktigt engagerad i helgen och laminerat egna frågekort och grejjer..haha ;-) Nööörd.
Gör nya succesivt när vi får ett nytt "område" av den medicinska vetenskapen.
 
Vart förresten godkänd på första tentan...TACK OCH LOV! Fick dessutom ett C (vi har a-f) så jag är ansolut nöjd. Hade även första seminariet igår och det gick bra och min grupp vart godkända.
 
Lediga pluggdagar börjar med god frukost <3
 
Köpt en himla fin ljusslinga till vårt sovrum..mysfaktor =  SKYHIGH
Något designfreak kanske känner igen den..men det är faktiskt en kopia från rusta..ganska många hundralappar billigare! (http://rusta.se/ljusslinga-lysa-p91701045.aspx) 
 
Solen sken i helgen = Fika ute!! 
 


Kommentarer
» Emma

På min utbildning har vi bara godkänt och underkänt! Konstigt att det är så olika i olika delar av landet.

Svar: Jaha..vad skönt :O! Jag tycker det är lite jobbigt att känna pressen att få bättre än g liksom :/
None None


Kom ihåg






Trackback