Två månader senare....

Nu på måndag och tisdag har vi en stor och läskig tenta på 15 p uppdelad i två. Det är kroppens anatomi + fysiologi, mikrobiologi och farmakolig.
 
Känner mig HELT OK faktiskt, inte så jätte stressad, (!!) men tänker plugga intensivt hela helgen. Har legat ikapp med min "planering" och läst alla hänvisade kapitel i boken, gjort alla instuderingsfrågor vi fått + 7 gamla tentor!! Kan säga att jag måste tacka mig själv för hyfsad disiplin för annars hade jag haft panik nu. 
 
Tycker verkligen våra lärare är snälla och dom har lagt ut ca 10 (tror jag) gamla tentor för oss att öva på. Och ja dom skiljer sig ju lite men man märker vilka saker som definitivt kommer att komma med. 
 
Skulle bli sååå himla glad om jag klarade tetntorna nästa vecka...
 
 
 


Kommentarer
Tette

Härligt! Lycka till - det går säkert bra!Du är såå duktig!!! Kram

» clara

Du ska ha en klapp på axeln! Själv går jag i taket med mitt plugg, och det är en myra i jämfört med din elefant! :O


Kom ihåg






Trackback